Mydin sasarkan untuk capai RM3.2 bilion dalam hasil jualan pada tahun ini susulan kejayaan mencatatkan peningkatan jualan pada tahun lepas (RM3.03 bilion) berbanding tahun 2023 (RM3 bilion).
Inisiatif kerajaan seperti Jualan Rahmah Keluarga Madani telah memainkan peranan dalam meningkatkan jualan.
Selain itu, promosi produk buatan tempatan termasuk makanan dan pakaian, telah menyumbang lagi kepada kejayaan syarikat.
Bagi mengikuti trend beli-belah sekarang, Mydin meningkatkan kemudahan pelanggan melalui pelbagai platform digital termasuk Mydin Online, Mydin Pay, Mydin Rewards, dan juga TikTok, memudahkan pembeli mengakses produk mereka.
Walaupun persaingan semakin meningkat daripada rangkaian pasar raya baharu, Mydin kekal sebagai pemain kukuh dalam sektor peruncitan halal selama hampir 68 tahun.
Syarikat itu juga sedang berkembang, dengan rancangan untuk membuka pasar raya baharu di Kulim, Dungun, dan Pasir Mas tahun ini.